- and slipped a year or so behind ourselves


idag har jag och liza varit och tränat, sen träffade jag camilla.
vi tittade på alice i underlandet (tim burton versionen, inte disneys)
och bakade scones, som camilla är mycket bättre på än mig.
jag blir överglänst i köket oftare och oftare nuförtiden, helt okej för mig.
liza kom också över, för nej - vi har inte setts tillräckligt mycket :*
det fanns sug att dra ner till pitchers men spar pengarna tills imorgon.

nu är jag bara trött och jag tackar för att det har varit relativt molningt idag
och hoppas att det fortsätter så även fast det inte finns några tecken på det.

igårkväll blev jag dessutom övertalad att börja kolla på battlestar galactica - lame av mig.
vad jag tycker om det håller jag för mig själv, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0