- set my heart on fire


jag hade en så fin dag igår;
först firade jag min bror (GRATTIS!) och fick umgås med fina släktingar och familj.
Theresa hade dessutom bakat hela amazing tårtor så jag var glad
sen åkte jag ut till skultuna och fick sällskap på bussen av min syster :*
framme i skultuna hittade jag bästa vännerna i badkläder eldandes i badtunnan med vin
eftersom jag börjar bli sjuk tänkte jag inte dricka men bjuds det så bjuds det ;D

Vi myste där och hade oss sen blev det bara jag, camilla och sonja kvar.
vi åt och tittade på skräckfilm, vilket var roligt för sonja blir så rädd.
hon satt uppe i min armhåla och gömde sig så gott som, haha.

idag så fick vi fin frukost alá camilla, sen gick jag hem till katten hos mamma.
det är cityfestival så bussarna går konstigt och jag orkade inte byta vid centralen så promenerade hem
kanske dumt men nu ska jag bara ladda energi, frisk energi för imorgon - PEPPEN!
det blir te och film för hela slanten, puss på er.


Kommentarer
Postat av: skurken sören

haha skräckfilm med mig är alltid something!

men fint var det!

puss!

2010-07-06 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0