- Don't know if I dare to fly

Det snöar fortfarande men det var underbar sol imorse
så jag vaknade i av ett fint ljus genom fönstret
eftersom jag fortfarande inte skaffat persienner, jag har ju bara bott här sen oktober ;P
men det känns som det börjar bli dags att styra upp nu.

Sen hade jag upprop i skolan, ska börja läsa några kurser på IAS
så det är nästan som distans, ska bara ta tag i livet med alla dessa papper ><
Jag får se om jag klarar av att läsa 100% annars drar jag ner till 75%

Jag och Sonja tog en sväng på stan efter skolan
och det var hur mysigt som helst, och längesen!
Men vi tajmade varandra som tusan idag så det blev helt perfa.

Ikväll kommer nog Liza förbi så nu ska jag städa upp lite,
min lägenhet är kaos kaos kaos, haha.

PUSS

(bild från i helgen)

Kommentarer
Postat av: Skurken Sören

masterminds ftw <3

2010-03-03 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0