- earth hour

http://www.youtube.com/watch?v=FclcMfzjwug&feature=player_embedded


Jag vill att du släcker lampan 27 mars mellan 20.30-21.30
för att uppmana, för att inspirera, ge hopp
eller bara ha det mysigt med tända ljus?
Kanske för att prata med någon speciell <3
eller testa något nytt.

Jag släcker igen imorgon
och det känns bra, om inte annat, för att vara med om en så stor manifestation.
Om det blir skillnad eller inte, vad du tror på eller inte tror du
- så går det inte att förneka att det är en stor grej.
Jag vill att politikerna gör mer, jag vill göra mer.
Detta är en bra kampanj
och det skadar inte.

Förra året tände jag och min mamma ljus i köket och spelade kort i en timme,
bara hon och jag. Vi hade det jättemysigt.

Puss.


bild från earth hour förra året, las vegas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0