- flying higher in a sky more blue


Idag har solen fortsatt att skina och det har varit mysigt att kunna sitta på balkongen ♥
men jag har mest pluggat idag och tittat på serierna som släpptes idag, iih.
Älskar serietisdag! Och älskar att våren är på gång.

Imorgon ska jag börja dagen med en frukost (för min del) med Theresa
och sen på rekryteringsmässan med Camilla och sen ska vi på bio.
PUSS PÅ CAMILLA SOM TAR MED MIG. hihihi
Ska väl försöka hinna med lite plugg där också.


Så för resten av tiden ikväll ska jag duscha, försöka äta något och skriva ut CVns

Puss

(en bild på mig och camilla från i lördags)


Dagens blä: ångestspöken om framtiden som jag inte kan vifta bort ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0