- the sword and the pen

Igår blev det en fin liten improviserad fylla på vallby.
Vilket inte är något ovanligt på en tosdag nu när våren börjar närma sig
och det känns, så mycket - jag hoppas att det inte kommer någon mer snö nu!
Jag vaknade förresten idag av att det var FÖR varmt och ljust i mitt sovrum.
Om det inte är tecken på vår så vet jag inte,
dessutom när jag öppnade fönstret så kvittrar fåglarna för att bekräfta mina tankar
<3

Idag har jag ärende på ärende att fixa men först ska jag ha lite hanna-tid
och äta en onyttig frukost och duscha.
Sen efter det ska jag ta tag i allt.
Vi får se om det blir kalas eller mys ikväll, vart orken tar vägen.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0