- Who can tell when summer turns to autumn

Bara sent förra året insåg jag att en kvinna aldrig vunnit en oscar i regi
och då slår det tack och lov äntligen till ^^
(på svensk tid på internationella kvinnodagen tillochmed)
The Hurt Lockers regissör, Kathryn Bigelow fick priset för bästa regi - Heja!
Nu måste jag ju se filmen också, haha.
Annars har jag inte så mycket att säga om årets oscarsgala än,
läst igenom vinnarna och jag är inte direkt förvånad över något.



Idag har jag lunchat med Therese, träffat på camilla en sväng
och avslutade jag dagen med bio med liza
AJ! Vad mycket pengar jag har spenderat >< men värt det!
Vi såg I love you. phillip morris! http://www.imdb.com/title/tt1045772/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0