- Excuse my manners if I make a scene


Min bror åker till barcelona imorgon så jag var och hälsade på honom idag.
Innan det var jag ut till skultuna efter skolan och hälsade på min sjuka lilla mamma & katten.
Det var fint men gud vad trött jag är. Så trött att jag ätit massor och massor med choklad.
Nu har jag ont i magen men det är okej.

Jag har nästan planer hela veckan och det känns rätt skönt, speciellt när jag är lite nere.
Då är det bra med kortsiktiga mål och planer.
Onsdag; Simma, skola, vin med tjejerna sen bankiren
Torsdag: Oplanerad dag men sen afikansk dans med Theresa på kvällen.
Fredag: vaddan detta? inga planer? nåväl... eller jojustdet. chippen och liza!
Lördag: Maddes födelsedagskalas
Söndag: Baka och ha tjejkväll med Theresa, troligen.

det känns fint men jag ska fan gå på bio nästa vecka om jag inte hinner denna
och göra ett drop in besök på glada oxen och testa deras gym.
SWEET. måste plugga också.

nu vet ni allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0