- Time grabs you by the wrist


Jag har inte lyckats med allt jag skulle denhär veckan, alls
men jag har spenderat en hel del av tiden ute i skultuna med sjukis mamma.
Där min syster bland annat hjälpte mig med förslag till min uppgift, vilket känns skönt.

Imorgon ska jag luncha med camilla och sen hänga med liza & chippen c/o.
Jag har haft magont i några dagar som nu spridit sig till ryggen - cancer? Troligen.
Inte helt pepp men liza sa att hon är övertygad om att vi kommer överleva dethär.
HEJA OSS! HEJA OSS!

Det var en superfin kväll igår även om vi inte kom upp till bankiren,
det kändes som att vi byggde ett eget litet flogsta i min säng <3

nu ska jag försöka sova bort magontet tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0