- wasted heart


Så många saker som jag aldrig trodde skulle hända är i rullning just nu.
Det känns skumt, för vad det än beror på att jag nått den här punkten
så är jag ändå på en plats i mitt liv jag aldrig kunnat tro. Nånsin.
Vi får se hur det kommer bli.

Idag spelas det mycket Jennie Abrahamson :* så jävla fint.
Dessutom var jag ute i skultuna och grillade idag, det var också jävligt fint.
Bra väder, jag hade dock lite för lite kläder på mig men så kan det gå
och justja, maskinen igår var totally awesome också
även om folk är dumma i huvudet som kastar in glas ut på dansgolvet (?!)
vem fan uppforstade dessa människor kan man ju fråga sig.

MY WASTED HEART STILL LOVES YOU. tralalala... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0