- DÖDEN


jag har så mycket "läxor" och uppgifter och sidor som ska läsas!!!!
jag blandar nu ihop allting helt, dagar, lärare, läxor
och jagade idag svenskaläraren och skrek om att jag tappat bort frågorna han gav mig igår
men min klasskamrat gick lugnt bakom om sa; hallå, frågorna är ju i boken!
BRA. fan.
Hade dessutom helt missuppfattat att vi skulle svara på Naturkunskapsfrågorna tills imorgon -
det har med neutroner, masstal, elektroner och sånt att göra
jag ser ut som ett enormt frågetecken när jag läser boken (som jag glömde i skåpet)

annars hade jag idrott idag och insåg; jag är fortfarande exakt lika dålig på det som förut
ingen chock eller förlust, och jag hatar bollsport
dock att kasta till med en basketboll var roligt, utan själva spelet
men alltså innebandy är ju döden. helt.
tur att läraren är underbart glad och stojig.

På elevhemmet firade vi en dansares födelsedag,
dom hade bakat tårta, köpte presenter och kakor
jag satt där av slump och blev serverad omgångar av gottigheter
men fick dåligt samvete så städade köket.

Gammal bild från skultuna i december 2006

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kul att både du och jag har spelat basket den senaste dagen. Hur troligt lixom?



Mmm kalas tackar man ju inte nej till heller!



Men låter jobbigt med läxor, men kämpa på bara det klarar du. Hej och hå :*

2010-09-30 @ 21:40:26
URL: http://tanyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0