- Trying to connect the dots

Resten av helgen kan summeras med att fredagen så var jag arg och trött, utan större förklaring.
Lördagen så beställdes det hem pizza till elevhemmet, det var mysigt och gott
sen gick jag, linda och julia upp och drack vin och sjöng björn rosenström
james joinade även. det var trevlans.

idag så var vi i klassen och hälsade på en förskola,
vi pratade mycket om sagor, speciellt pippi långstrump
även det var roligt för jag fick flera nya miniatyr-kompisar
sen har jag och linda kollar på gilmore girls
och jag har även börjat måla i min målarbok


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh. vilken fin målarbok!

PUSS på dig, och den.

2010-09-28 @ 18:21:12
URL: http://tanyk.blogg.se/
Postat av: skurken sören

yay jag tycker om miniatyrkompisar!!!

2010-10-06 @ 01:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0